واکنش کنعانی به ضرب و جرح زنان اسیر فلسطینی در زندان دامون
(last modified 1401-11-12T05:00:48+00:00 )
دلو 12, 1401 09:30 Asia/Kabul
  • واکنش کنعانی به ضرب و جرح زنان اسیر فلسطینی در زندان دامون
    واکنش کنعانی به ضرب و جرح زنان اسیر فلسطینی در زندان دامون

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی نسبت به ضرب وشتم زنان اسیر فلسطینی در زندان «دامون» واکنش نشان داد.

نیروهای اشغالگر روز سه شنبه به اسرای زن فلسطینی در زندان دامون یورش برده و ضمن ضرب و شتم، وسایل شخصی آن ها را ضبط کردند.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی سه شنبه شب در این توئیت که به زبان انگلیسی منتشر شده، نوشت‌: ضرب و جرح زنان اسیر فلسطینی در زندان «دامون» رژیم صهیونیستی نفرت انگیز است.

وی افزود: آیا از نظر مدعیان در اروپا و آمریکا، حقوق بشر و حقوق زنان - که شعار آن را سرمی‌دهند - شامل زنان اسیر فلسطینی در زندانهای مخوف اشغالگران اسرائیلی هم می شود!؟

در پی عملیات شهادت طلبانه در قدس و شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در این عملیات، تعرض صهیونیست ها به اسرای فلسطینی افزایش یافته است.

در همین حال، گروه های مقاومت فلسطین در پی اعمال محدودیت ها و ضرب و شتم اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از طریق میانجیگران به این رژیم هشدار دادند که هرگونه آسیب رسیدن به اسرای فلسطینی پیامدهای ناگواری برای تل آویو در سرزمین های اشغالی به همراه خواهد داشت.

هیات امور اسرا و زندانیان سابق فلسطینی دربند زندانهای رژیم صهیونیستی پیشتر نسبت به شرایط سخت اسرای زن فلسطینی هشدار داده بود؛ اسرای زن فلسطینی در شرایط سخت و ناراحت کننده ای در زندان دامون نگهداری می شوند و از لحظه دستگیری مورد ضرب و شتم و توهین قرار می گیرند.

علل رفتارهای وحشیانه صهیونیست‌ها‌ با اسرای فلسطینی

کلیدواژه