قوس 22, 1395 09:28 Asia/Kabul
  •  نتانیاهو: لغو برجام را با ترامپ بررسی خواهم کرد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد با همکاری دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا، شرایط لغو توافق برجام فراهم شود

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری تسنیم، "بنیامین نتانیاهو" در گفتگو با برنامه " 60 دقیقه" شبکه خبری "سی بی اس" ، از ترامپ به عنوان حامی قدرتمند اسرائیل یاد کرده و از تمایل خود جهت همکاری با وی برای لغو توافق هسته ای با ایران سخن گفت.

نتانیاهو گفت که در دیدار با "دونالد ترامپ" رئیس جمهور منتخب آمریکا،  لغو برجام را با وی بررسی خواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی پیرامون اتفاقاتی که در صورت بر هم خوردن برجام خواهد افتاد، گفت: گزینه هایی که پیش روی ماست بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم، خیلی بیشتر، و من با رئیس جمهور ترامپ در خصوص آنها صحبت خواهم کرد.

نتانیاهو اضافه کرد که پنج چیز در مورد لغو برجام در ذهن دارد، اما در عین حال از ذکر جرئیات آن خودداری کرد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در همین حال تصریح کرد که از دیدگاه وی با پیروزی «دونالد ترامپ» ، اختلافات 8 ساله تل آویو با واشنگتن در طول ریاست اوباما در کاخ سفید از بین خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: کل چیزی که می خواهم بگویم این است که کشورهای عربی دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی دانند؛ بلکه هم پیمان خود در مبارزه با ایران قلمداد می کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه روابط اسرائیل با اردن و مصر بسیار بهبود یافته است در عین حال از پاسخ به سوالی در خصوص روابط سری با عربستان سعودی خودداری کرد.

 

کلیدواژه