دلو 28, 1401 15:26 Asia/Kabul
  • انتقاد امام جمعه موقت تهران از رفتار غرب در قبال زلزله‌زدگان سوریه
    انتقاد امام جمعه موقت تهران از رفتار غرب در قبال زلزله‌زدگان سوریه

امام جمعه موقت تهران از رفتار کشورهای غربی در قبال زلزله سوریه انتقاد کرد و گفت:تحریم‌های ظالمانه آمریکا و اروپایی‌ها مانع از امداد رسانی به افرادی است که در سوریه زیر آوار گرفتار شده اند.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه زلزله‌ای که در کشورهای ترکیه و سوریه رخ داد فاجعه بزرگ انسانی بود اظهار کرد: جامعه جهانی مردود بزرگ این امتحان است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تصریح کرد: آمریکا و اروپا دچار سقوط اخلاقی شده‌اند و باطن پلید و کثیف خود را در زلزله سوریه نشان دادند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به کمک های امدادی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای ترکیه و سوریه ابراز امیدواری کرد: با همت ملت‌های منطقه و ملت ایران از آلام دو ملت عزیز ترکیه و سوریه کاسته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به سفر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به چین نیز اشاره کرد و گفت: این سفر آثار ملی برای دو کشور و نیز آثار منطقه‌ای و بین المللی دارد.

وی اضافه کرد: هیأت ایرانی در سفر به چین با قوت در برنامه‌ها و قراردادها حضور پیدا کرد و طرف چینی هم در میزبانی، احترام و تکریم سنگ‌تمام گذاشت که به‌نوعی موضوع سفر رئیس جمهوری چین به عربستان جبران شد.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری چین روز سه‌شنبه به این کشور سفر کرد.

امضای ۲۰ سند همکاری میان مقامات ایران و چین

رئیس جمعیت هلال احمر ایران وارد حلب شد، هشتمین محموله کمک های ایران به سوریه

بیمارستان صحرایی ارتش ایران برای زلزله زدگان ترکیه

کلیدواژه