حوت 04, 1401 09:43 Asia/Kabul
  • مجمع جهانی بیداری اسلامی: رژیم صهیونیستی، رژیم «آپارتاید» و کودک کش است
    مجمع جهانی بیداری اسلامی: رژیم صهیونیستی، رژیم «آپارتاید» و کودک کش است

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به نابلس را به شدت محکوم کرد و خواستار اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر مسلمانان و جهان اسلام در برابر این رژیم شد.

به گزارش رادیو دری، مجمع جهانی بیداری اسلامی با انتشار بیانیه ای  رژیم صهیونیستی را «آپارتاید» و «کودک‌کش» توصیف کرد و همچنین خواستار انجام نشدن هرگونه سازش با این رژیم شد.

در این بیانیه آمده است، اتحاد، همبستگی، مقاومت و مبارزه تنها راه ملت‌های مسلمان منطقه در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدان آنهاست و به شهادت رساندن مردم مظلوم بی‌ پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و رهبران آن انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت.

در بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی دفاع در برابر تجاوز و اقدامات رژیم صهیونیستی حق قانونی ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام شده است. همچنین این بیانیه افزوده است که رویکرد مقاومت، می‌تواند رمز پیروزی در برابر استکبار و جنایات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر و متحدان آنان در فلسطین و در تمام منطقه باشد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی، در این بیانیه  بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین تأکید کرد واز همه ملت‌ها و مجامع بین المللی خواست تا مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه آشکار رژیم صهیونیستی در فلسطین شوند و امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان اقدام جدی در برابر این جنایات انجام دهند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه 22 فوریه/3حوت به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر مجروح شدند.

ایران: جهان برای توقف نسل‌کشی فلسطینی‌ها فوراً اقدام کند

کلیدواژه