حوت 12, 1401 11:22 Asia/Kabul

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش دشمن برای متوقف کردن پیشرفت های ایران اسلامی ناکام مانده است.

به گزارش رادیو دری،  «سیدابراهیم رئیسی»رئیس جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر روز (پنجشنبه) در ادامه برنامه‌های سفر به استان بوشهر(جنوب ایران) در اجتماع مردم با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد ملت ایران مستقل، آزاد، با اراده و انسجام زندگی کند، به توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های متعدد دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: دشمن تلاش کرد با جنگ تحمیلی، فتنه منافقین و تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه حرکت توفنده ملت ایران را متوقف یا حداقل کُند نماید، اما موفق نشده و در آینده نیز نخواهد شد.

رئیسی همچنین با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر دشمن که با بهره‌گیری از تجربیات گذشته آنها طراحی و اجرا شده بود، گفت: دشمن تصور می‌کرد با اغتشاش خیابانی می‌تواند حرکت ملت ایران را کند یا متوقف کند، اما دچار اشتباه محاسباتی شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، در ادامه با یادآوری پیشرفت های ایران اسلامی، به تلاش های دشمنان برای متوقف کردن رشد اقتصادی و کاهش حجم تجارت خارجی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی و تراز تجاری ایران مثبت و تجارت با همسایگان، 40 درصد رشد داشته است.

رئیسی با بیان اینکه امروز کشورهای بسیاری برای سرمایه‌گذاری در ایران رغبت دارند و زمینه‌های رشد بالای اقتصادی در کشور قابل مشاهده است، گفت: روند حرکت و پیشرفت ملت ایران با توطئه‌های دشمن متوقف نخواهد شد.

رئیسی: ملت ایران با استقامت، توطئه‌های سلطه‌گران را ناکام کرد

کلیدواژه