حوت 12, 1401 13:54 Asia/Kabul
  • رئیسی: جنگ ترکیبی دشمن در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است
    رئیسی: جنگ ترکیبی دشمن در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان ایران جنک ترکیبی را ضد مردم در پیش گرفته اند،گفت: اراده ملت ایران تمام حربه های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در اجتماع مردم شهرستان دشتی،استان بوشهر (جنوب ایران) با بیان اینکه امروز آنچه ملت ایران از آن برخوردارند استقلال و آزادی و نظامی است که مبتنی بر رای مردم و مردم سالاری دینی است،افزود: مردم ایران در عرصه های مختلف شعار ما می توانیم را به مرحله اجرا گذاشته و با اراده و مصمم به دنبال عزت و استقلال هستند.

رئیسی با بیان اینکه قدرت ملت، تحریم ها و تهدیدها و جنگ نظامی 8 ساله را شکست داد و استکبار جهانی را حیرت زده کرده است،تصریح کرد: جنگ ترکیبی دشمن با هدف توقف قطار پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های نظامی و اقتصادی شکست خورد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن برای ایجاد استرس و دلهره میان دانش آموزان و خانواده های آنها، گفت: در موضوع پیش آمده در مدارس وزیر اطلاعات و وزیر کشور را مامور کردم در اسرع وقت پیگیری کنند و گزارشات را به طور کامل در اختیار مردم قرار دهند.

در روزهای گذشته تعدادی از دانش آموزان مدارس در برخی شهرهای ایران دچار مسمومیت شدند که گروه های ارزیابی و تخصصی در حال بررسی علت ماجرای این مسمومیت هستند.

رئیسی: دشمن در متوقف کردن روند پیشرفت ملت ایران ناکام مانده است

کلیدواژه