ثور 22, 1402 10:18 Asia/Kabul
  • رئیس دانشگاه خاتم‌النبیین افغانستان: آمریکا در پی جاری کردن القائات خود در جهان است
    رئیس دانشگاه خاتم‌النبیین افغانستان: آمریکا در پی جاری کردن القائات خود در جهان است

رئیس دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) افغانستان گفت: آمریکا به دنبال جاری کردن تفکرات و القائات خود در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اسلامی است و راهکار مقابله با آن اتحاد مسلمانان است.

به گزارش رادیو دری؛ «عبدالقیوم سجادی» در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی در گرگان (شمال ایران) با بیان اینکه آمریکا در تلاش است برتری خود را به جهانیان ثابت کند افزود: آمریکا به دنبال آن است که باور غلطش را مبنی بر این که تنها مسیر تعالی، ترقی، نوسازی و پیشرفت، اجرای چارچوب‌های تمدن غربی است، به دنیا ثابت کند.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها تلاش می کنند با کلمات زیبا و جذابی همچون حقوق بشر، آزادی، برابری حقوق زن و مرد و آزادی زنان، گفتمان لیبرالیسم را در جهان توسعه دهد، در صورتی که خود بزرگترین ناقض این کلمات در جهان شناخته شده است.

رئیس دانشگاه خاتم‌النبیین(ص) افغانستان با بیان اینکه آمریکایی ها موضوعات افراطی‌گری و خشونت را با هدف ترویج فرقه‌سازی در کشورهای اسلامی بزرگنمایی می‌کنند تصریح کرد: از آنجایی که منافع کشورهای سلطه‌گر و استکبارستیز با منافع سایر کشورها در تعارض است، آنان تلاش زیادی برای پایمال کردن منافع این قبیل کشورها انجام می‌دهند.

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی  با حضور میهمانان داخلی و خارجی روز پنجشنبه در گرگان، مرکز استان گلستان، شمال ایران، آغاز شد.

مشاور رئیسی در امور اهل سنت: جمهوری اسلامی مظهر عدالت‌خواهی در جهان است

کلیدواژه