ثور 31, 1402 14:47 Asia/Kabul
  • کنعانی: دولتمردان پاکستان در ارتقای امنیت مرز‌ها بکوشند
    کنعانی: دولتمردان پاکستان در ارتقای امنیت مرز‌ها بکوشند

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با محکوم کردن حمله تروریستی «سراوان» تاکید کرد : از دولتمردان پاکستان انتظار داریم هر چه سریع‌تر به توافقات ۲ کشور برای سرکوب گروه‌های تروریستی عمل کنند.

در پی حمله تروریستی در مرز «مرزه سر» در منطقه سراوان که باعث شهادت پنج مرزبان دلیر و غیور ایرانی شد، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه)  این حمله ددمنشانه تروریستی را به شدت محکوم کرد.

 در پی حمله گروهک تروریستی " جیش الظلم "، به پاسگاه مرزی " مک سوخته "  شهرستان سراوان ۵ نفر از نیرو‌های هنگ مرزی این شهرستان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

به گزارش رادیو دری،  "ناصر کنعانی" سخنگوی وزارت امور خارجه ایران   گفت:  توسل به این اقدام تروریستی بزدلانه را گروه‌های شرور و تروریست بعد از حضور هیأت بلندپایه پاکستانی به ریاست شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در مراسم افتتاح طرح‌های بازارچه مشترک مرزی و انتقال برق به همراه " سید ابراهیم رئیسی " رئیس جمهوری ایارن  در مرز «پیشین»، اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود : هدف گروهک های تروریستی این است که اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری و مرز اقتصادی،  برای مردم  دو  کشور باشد.

هلاکت سرکرده گروهک «جیش الظلم» در ایالت بلوچستان پاکستان

کلیدواژه