جوزا 01, 1402 10:40 Asia/Kabul
  • نیروی دریایی ارتش ایران به کابوسی هولناک برای دشمنان تبدیل شده است
    نیروی دریایی ارتش ایران به کابوسی هولناک برای دشمنان تبدیل شده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی با تبریک بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور تأکید کرد: حضور دریایی در آب‌های جهان و ابراز قدرت دریایی احیای یک قدرت جدید است.

به گزارش رادیو دری، " دریادار علیرضا تنگسیری "  فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ( دوشنبه )  با صدور پیامی، بازگشت ناوگروه ۸۶ به میهن اسلامی را به دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 در این پیام آمده است،  همکاری صمیمانه و منطقی نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه زمینه‌ساز اقتدار و استحکام بیشتر حافظان مرزی دریایی کشور است. 

در پیام  فرمانده نیروی دریایی سپاه آمده است مجاهدت‌ها، حماسه‌ سازی‌ها و فداکاری‌های سترگ رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ و صیانت از استقلال و منافع ملی نظام اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب، با تبلور غیرت و ایثار دلاورمردانی که با استقامت و پایداری در مقابل تمامی تهدیدات دشمنان و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کردند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

در ادامه این پیام آمده است، امروز نیروی دریایی همیشه قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان و عزم راسخ و بهره‌ برداری از توانمندی‌ های دفاعی و نظامی پیشرفته و بازدارنده، به کابوسی هولناک برای دشمنان تا بن دندان مسلح و خصوصاً رژیم تروریستی آمریکا و متحدان خبیث منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در سراسر عالم تبدیل شده است؛ به گونه‌ ای که حتی جرأت رویاپردازی برای تعرض و تجاوز به ایران اسلامی را از اذهان تاریک آنان نیز ربوده است.

ناوگروه ۸۶ ارتش رکورد دریانوردی ایران را شکست

کلیدواژه