جوزا 12, 1402 14:49 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: مقاومت و تقوا دو عنصر ناکام کننده دشمن است
    خطیب نماز جمعه تهران: مقاومت و تقوا دو عنصر ناکام کننده دشمن است

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنچه که جلوی دشمنان را می‌گیرد، مقاومت و ایستادن پای حرف حق و دیگری تقوا و حریم نگه‌داری برای خداوند است.

به گزارش رادیو دری، آیت الله «سید احمد خاتمی» خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، «مقاومت» و «تقوا» را دو عنصر ناکام کننده دشمن دانست و گفت:  ۴۴ سال از انقلاب گذشته است و راز موفقیت‌های این ۴۴ ساله ما، ۸ سال مقاومت بود که دشمن دست تسلیم بلند کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص، تحرک دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تحرک دیپلماسی که در ماه‌های اخیر دیده می‌شود شایسته تحسین است.

خطیب جمعه تهران همچنین با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: ارمغان امام خمینی (ره) و حاصل عمر ایشان، نظام اسلامی است؛ امام خمینی (ره) مردم را باور داشت‌ و همین مردم جای حکومت فاسد، حکومت اسلامی را گذاشتند.

آیت الله خاتمی افزود: حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در ادامه راه امام خمینی (ره)  با تدبیر و راهنمایی هایی حکیمانه تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

خطیب جمعه تهران در ادامه با اشاره به واقعه تاریخی ۱۵ خرداد گفت: در دفاع از حریم ولایت این قیام بزرگ شکل گرفت و نظام و انقلاب ما مدیون حمایت از ولایت است.

خطیب نماز جمعه تهران: دشمن در ضربه زدن به عزت و مقاومت مردم ایران، ناکام می ماند

کلیدواژه