جوزا 16, 1402 15:17 Asia/Kabul

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه مراسم رونمایی از موشک فتاح گفت: سلاح های ما اکنون هدف محور است، یعنی سلاح های دشمن را ناکارآمد می کند.

به گزارش رادیو دری، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه این مراسم گفت: موشک فتاح که ضد موشک ندارد، هرجا را اراده کند می زند و قابل رهگیری نیست و این ویژگی، بازدارندگی مطمئنی برای کشور ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن تا چند سال پیش همواره با صحبت از گزینه های روز میز، ایران اسلامی را تهدید می‌کرد، اما هم اکنون این گزینه ها در زباله دان تاریخ قرار گرفته است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا چند سال پیش پیگیر مقابله با تهدیدات بودیم، اما هم اکنون تجهیزاتی تولید می کنیم که تهدید محور نیست و هدف محور است و تسلیحات دشمن ناکارآمد شده است.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: به جای اینکه با موشک کروز دشمن در ایران مقابله کنیم و یا اینکه منتظر باشیم اف 35 و اف 22 های دشمن در ایران ظاهر شوند، با تولید موشک فتاح، ناو حامل موشک کروز و فرودگاهی که این هواپیماها در آن قرار دارند را هدف قرار داده و نابود خواهیم کرد.

موشک هایپرسونیک فتاح که به همت متخصصان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید شده است، امروز سه شنبه در مراسمی با حضور رئیس جمهوری و جمعی از فرماندهان نظامی از جمله «سردار سرلشکر حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «سردار امیرعلی حاجی زاده» فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.

سردار حاجی زاده: «فتاح» توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست

رونمایی از موشک «هایپرسونیک» نیروی هوا فضای سپاه جمهوری اسلامی ایران

کلیدواژه