رئیسی در دیدار هنیه: مقاومت در حال تغییر موازنه قدرت به زیان جریان سلطه است
(last modified 1402-03-30T12:35:30+00:00 )
جوزا 30, 1402 17:05 Asia/Kabul
  • رئیسی در دیدار هنیه: مقاومت در حال تغییر موازنه قدرت به زیان جریان سلطه است
    رئیسی در دیدار هنیه: مقاومت در حال تغییر موازنه قدرت به زیان جریان سلطه است

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیروزی‌های محور مقاومت گفت: امروز جبهه مقاومت، نه فقط در سرزمین‌های اشغالی، بلکه در منطقه و جهان، در حال تغییر موازنه قدرت به نفع خود و به زیان جریان سلطه است.

به گزارش رادیو دری؛ سید ابراهیم رئیسی در تهران در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس و جمعی از اعضای بلندپایه دفتر سیاسی حماس با تبریک موفقیت‌های اخیر جبهه مقاومت فلسطین تاکید کرد: این پیروزی‌ها نشان داد که امروز ابتکار عمل در دست این جبهه است و جریان مقاومت از هر زمانی قوی‌تر شده است و دشمنان این جبهه در جایگاهی ضعیف‌تر از هر زمان دیگری هستند.

رئیسی تصریح کرد: پیروزی‌های جبهه مقاومت اثبات کرد تصویری که صهیونیست‌ها تلاش می‌کردند از قدرت بازدارندگی ادعایی خود نمایش دهند، واقعی نیست.

رئیس جمهوری اسلامی ایران  افزود: انسجام و یکپارچگی گروه‌های مختلف جهادی در فلسطین ذیل بیرق مقاومت، عطیه‌ای الهی است که باید آن را حفظ و برای ارتقای آن تلاش کرد.

رئیسی گفت: امروز حتی کسانی که روزگاری به دنبال مذاکره و توافق با رژیم صهیونیستی و حامیانش بودند، عمیقا به این تحلیل و نتیجه رسیده‌اند که کوتاه آمدن و مذاکره با این رژیم بی‌فایده بوده و تنها راه ممکن برای مواجهه با آن مقاومت است.

وی مهمترین مساله جهان اسلام را آزادی قدس و هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین و خنجر زدن از پشت به جریان مقاومت دانست.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز قدردانی خود و مردم فلسطین از حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران از آرمان آزادی قدس شریف اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ و مهم جبهه مقاومت در فلسطین، رسیدن به انسجام، یکپارچگی و هماهنگی بسیار بالا میان همه گروه‌های جهادی است.

هنیه: ایران، رکن استوار و قابل اتکا برای محور مقاومت است

النخاله: ایران هرگز مردم فلسطین را در برابر دشمن اسرائیلی تنها نمی‌گذارد

کلیدواژه