سرطان 15, 1402 08:38 Asia/Kabul
  • لزوم «سیاست‌های عملگرایانه» سران کشور‌های اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی
    لزوم «سیاست‌های عملگرایانه» سران کشور‌های اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای از سران کشور‌های اسلامی خواست تا با اجرای سیاست‌های عملگرایانه اقتصادی، سیاسی و جمعی با جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها مقابله کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی، به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند.

حمله وحشیانه  رژیم صهیونیستی به جنین،  با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی این رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانستند و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

به گزارش رادیو دری، در بیانیه  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی امروز ملت فلسطین نگاه تحسین برانگیز جهانیان خصوصا مسلمانان جهان را از آن خود کرده و ولوله دهشتناکی را به اردوگاه استکبار و صهیونیسم بین الملل انداخته است.

لزوم «سیاست‌های عملگرایانه» سران کشور‌های اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی 

در این بیانیه آمده است، گسترش قدرت و جغرافیای محور مقاومت و افزایش عملیات ضدصهیونیستی جوانان فلسطینی و شکست‌های پی‌درپی امنیتی نیرو‌های ارتش و سرویس جاسوسی رژیم غاصب اسرائیل در کرانه باختری، این رژیم را بشدت هراسناک و خطر سقوط و نابودی اسرائیل را به کابوسی وحشتناک برای سران این رژیم منحوس تبدیل کرده است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است،  ملت فلسطین  امروز تصمیم گرفته‌اند حق خود را با دست خود بگیرند و جرقه قیام مسلحانه را د‌ر اردوگاه جنین، نابلس و غزه بزند، و  گروه‌های مقاومت در جنین با حمایت مردم فلسطین و با مقاومت جانانانه خود نشان دادند که عصر زورگویی صهیونیست‌ها به سر رسیده است.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید شده است، غرب در حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به اردوگاه جنین و کشتار و تخریب منازل مردم بی دفاع این اردوگاه  هیچگونه عکس العمل انسان دوستانه از خود بروز نداد بلکه با نهایت بی شرمی و گستاخی شاهد همدستی سازمان‌های بین‌المللی تحت کنترل و استعمار غربی در حمایت از جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین هستیم.

هنیه: رژیم صهیونیستی سرافکنده از جنین فرار کرد

کلیدواژه