سرطان 15, 1402 17:48 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: ایران در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین مصمم است
    امیرعبداللهیان: ایران در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین مصمم است

وزیر امور خارجه ایران در دیدار وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین بر جدیت جمهوری اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت تأکید و تهاجم اخیر صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین را محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، «حسین امیرعبداللهیان» امروز پنجشنبه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان با هیأت فلسطینی به ریاست «ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار، ضمن محکومیت شدید تهاجم هوایی و زمینی ارتش جنایتکار و اشغالگر اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری، بر اقدام فوری، موثر و متناسب جامعه جهانی با رفتارهای ضدبشری رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

وزیر امور خارجه ایران همچنین جدیت این کشور را در حمایت از مقاومت و وحدت صفوف گروه‌های فلسطینی در مقابل اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ضرورتی اجتناب ناپذیر در مسیر تحقق حقوق ملت فلسطین خواند.

ریاض المالکی نیز در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی در تجاوز و حمله به مردم بیگناه فلسطین با تمام امکانات و تسلیحات خود، خط قرمزی ندارد و بدون هر محدودیتی برنامه های جنایتکارانه خود را اجرا می‌‌کند.

وی افزود: چنین وقایعی اگر در هر جای دیگر جهان اتفاق بیفتد، با واکنش‌های بین‌المللی بسیار جدی مواجه می‌شود، در حالی که در خصوص فلسطین چنین رویکردی وجود ندارد.

نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد با شعار «جنبش عدم تعهد؛ متحد و استوار در مواجهه با چالش‌های نوظهور» روز گذشته با سخنرانی «الهام علی اف» رئیس جمهوری آذربایجان آغاز شد.

این اجلاس عصر امروز (پنجشنبه) با قرائت بیانیه پایانی و بررسی تصویب سند نهایی اجلاس به کار خود پایان خواهد داد.

تأکید ایران بر اقدام فوری سازمان ملل برای توقف جنایات صهیونیست‌ها در جنین

افزایش شمار شهدای فلسطینی در جنین 

سردار قاآنی: جوانان فلسطینی در جنین در دهان اسرائیل زدند

کلیدواژه