سرطان 18, 1402 11:04 Asia/Kabul
  • فرمانده مرزبانی ایران: دارای با ثبات‌ترین مرز‌ها هستیم
    فرمانده مرزبانی ایران: دارای با ثبات‌ترین مرز‌ها هستیم

فرمانده مرزبانی فراجا تاکید کرد: دارای با ثبات‌ترین مرز‌ها هستیم.

به گزارش رادیو دری، "سردار احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ایران گفت: مرزبانان ضمن دفاع از تمامیت ارضی کشور تلاش می‌کنند تا با در نظر گرفتن حقوق قانونی همسایگان در زمینه ارتقای روابط فی مابین در همه ابعاد از جمله ایجاد امنیت پایدار و توسعه اقتصادی در منطقه نقش سازنده و اثرگذاری را ایفا کنند.

فرمانده مرزبانی ایران: دارای با ثبات‌ترین مرز‌ها هستیم  

 

فرمانده مرزبانی ایران افزود: امروز به جرأت می‌توان ادعا کرد که با وجود هجمه سنگین تبلیغاتی مبنی بر ناامن بودن مرز‌های کشور با همت مرزبانان، دارای با ثبات‌ترین مرز‌ها هستیم.

سردار گودرزی در سخنرانی در نهمین نشست مسئولان مرزبانی کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در قزاقستان، همچنین گفت: در راستای بهبود و تسهیل رونق اقتصادی و اجرای معاهدات مرزی، حضور فعال مأموران مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در بازارچه‌ها و گذرگاه‌های مرزی برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده مرزبانی ایران خاطرنشان کرد: رشد فزاینده گروه‌های تروریستی و حامیان رواج ناامنی در مرز باعث شده تا گاهی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران متحمل تلفات و ضایعات شوند؛ بدون شک این گروه‌های تروریستی بدون پشتیبانی از جانب امپریالیسم جهانی قادر به ادامه حیات نخواهند بود. 

سردار گودرزی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که در صف نخست مقابله با قاچاق مواد مخدر عمل می‌کند که بهره این اقدام شجاعانه را تقریبأ اکثر کشور‌های جهان می‌برند.

فرمانده مرزبانی ایران: مرزهای جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل است

کلیدواژه