سرطان 26, 1402 09:57 Asia/Kabul
  • رئیسی: قهرمانی تیم والیبال، جلوه‌ای از توانمندی جوانان ایرانی است
    رئیسی: قهرمانی تیم والیبال، جلوه‌ای از توانمندی جوانان ایرانی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های جهانی، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.

به گزارش رادیو دری، در پیام تبریک سید ابراهیم رئیسی آمده است: پیروزی مقتدرانه، امید آفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱سال ایران در رقابت های قهرمانی جهان در منامه، با به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان کشور، مایه مسرت و خوشحالی احاد مردم ایران شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تبریک این موفقیت ارزشمند به ملت ایران، از همه مربیان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال به ویژه از جوانان که با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نام ایران را بلند آوازه کردند، صمیمانه قدردانی کرد.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هم در توئیتی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران را در بیست‌ و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان تبریک گفت.

تیم ملی والیبال جوانان ایران یکشنبه شب با شکست ایتالیا، با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار بر سکوی نخست ایستاد.

قهرمانی مقتدرانه ایران در مسابقات والیبال جوانان جهان

کلیدواژه