اسد 10, 1402 18:01 Asia/Kabul
  • ایران از سیاست‌های تحریم و تفرقه‌افکن دشمنان عبور کرده است
    ایران از سیاست‌های تحریم و تفرقه‌افکن دشمنان عبور کرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست دشمنان در اغتشاشات سال گذشته گفت: ایران اسلامی از سیاست‌های تحریم و تفرقه‌اندازی دشمنان عبور کرده است.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر حسین سلامی اظهار کرد: اغتشاشات سال گذشته، قوی‌ترین، خطرناک‌ترین، جدی‌ترین، نابرابرترین و وسیع‌ترین پیکار جهانی ضد نظام اسلامی ایران بود، اما دشمن در مواضع تجزیه‌طلبانه، بی‌ثبات‌سازی داخلی، جنگ رسانه‌ای و در یک کلام در جنگ پیچیده ترکیبی و شناختی شکست خورد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: از آن همه خودنمایی و رخ نمایی دشمن که در چند دهه گذشته به آن می‌بالید، دیگر خبری نیست و آمریکا آن جایگاه قبلی خود را به عنوان مسلط‌ ترین قدرت جهانی از دست داده است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: سیاست آمریکا هم اکنون در سوریه بی‌خاصیت و قفل شده، در عراق طرح دولت‌سازی آن‌ها شکست خورده، در خلیج فارس هم سال‌ها با ناو‌های رزمی و هواپیمابر حضور داشتند، اما الان دیگر از آن خبری نیست، اما در مقابل، در جای جای جهان، کشور‌ها خواستار تعامل و همکاری با ایران شده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: هر کسی به آمریکا تکیه کرد فروپاشید و هر کشوری مثل یمن، عراق، لبنان و سوریه به ایران تکیه کرد، باقی ماند.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن قصد دارد در سالگرد اغتشاشات پاییز، بار دیگر فتنه انگیزی کند، ولی اگر ما آماده باشیم نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن، پیش‌گیری است.

از اواخر سپتامبر، برخی ازمناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی بود که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها نمایان شد.

در این اغتشاشات، سران سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضاً برخی از کشورهای اروپایی، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

سردار فدوی: دشمنان در اغتشاشات همه تلاش خود را کردند اما باز شکست خوردند

سرلشکر سلامی: دشمن سرمایه‌ای برای شکست ایران ندارد

 سرلشکر سلامی: تحریم را از کارآمدی انداخته‌ ایم

کلیدواژه