سنبله 23, 1402 14:02 Asia/Kabul
  • دریادار ایرانی: دشمنان جرأت تعرض به مرزهای ایران را ندارند
    دریادار ایرانی: دشمنان جرأت تعرض به مرزهای ایران را ندارند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توان دفاعی نیروهای مسلح ایران موجب شده است تا دشمنان جرات تعرض به مرزهای آبی و خاکی ایران را نداشته باشند.

به گزارش رادیو دری، دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش با تاکید بر جایگاه والای نظام اسلامی ایران در جهان گفت: نقطه عطف این جایگاه، زمانی رقم خورد که رزمندگان نیروهای مسلح در دفاع مقدس در کنار مردم، مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی قطعه‌ای از خاک این ایران در این جنگ نابرابر جدا شود.

دریادار ایرانی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان ارتشی مکتبی شناخته می‌شود که نه تنها در دل مردم کشور بلکه در دل مردم منطقه و جهان نیز جای دارد و همواره تمام تلاش خود را در عرصه‌های مختلف دفاعی و مردم‌یاری انجام داده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به موفقیت چشم‌گیر ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش ایران اشاره و تاکید کرد: کارکنان این ناوگروه بالغ بر ۶۵ هزار کیلومتر را در مدت زمان ۸ ماه طی کرده و با گذر از اقیانوس‌های آرام و اطلس و دریای عمان، این ماموریت را به سرانجام رساندند و با موفقیت به وطن بازگشتند.

دریادار ایرانی در پایان خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و ولایی خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است و این مهم منجر شده که دشمنان جرأت تعرض به هیچ مرز آبی و خاکی ایران را نداشته باشند.

دریادار ایرانی: هدف ایران از حضور در آب‌های بین المللی امنیت است

کلیدواژه