سنبله 24, 1402 11:20 Asia/Kabul
  • وزیر اطلاعات ایران: رژیم صهیونیستی  به ورشکستگی رسیده است
    وزیر اطلاعات ایران: رژیم صهیونیستی به ورشکستگی رسیده است

وزیر اطلاعات ایران گفت: رژیم صهیونیستی در تمام عرصه‌ها به ورشکستگی رسیده و مجبور شده است تا شماری از افسران زبده و نیروهای هوایی و دریایی خود را اخراج کند.

به گزارش رادیو دری، حجت‌الاسلام «سیداسماعیل خطیب» در برنامه ای تلویزیونی تصریح کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل در تمام عرصه‌ها به ورشکستگی رسیده و مجبور شده است افسران زبده و نیروهای هوایی و دریایی خودش را اخراج کند؛ پایگاه‌های مختلفی که به عنوان بازدارندگی در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی برپا کرده کم کند.

وی اضافه کرد: گسست در دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل (موساد) شدت یافته و ضربه های محور مقاومت باعث شده مردم مقیم سرزمینهای اشغالی اذعان کنند این رژیم در حال نابودی است.

وزیر اطلاعات ایران همچنین با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در برخی از شهرهای کشور گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که از اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی که برپا کرده نتیجه نگرفته است و مجبور شد سطح عمل‌های تروریستی ناامنی را گسترش دهد.

حجت‌الاسلام خطیب اضافه کرد: حجم کشفیات و بمب‌های خنثی شده در سراسر ایران نشان می‌دهد که تروریست‌ها با کمک‌های مالی در اروپا هم تغذیه می‌شوند و ورود حجم زیاد سلاح گرم به کشور نشانگر این است که دشمن تلاش می کند به بهانه‌های قومی و تجزیه‌طلبی با عوامل اغتشاشات ارتباط برقرار کند.

وزیر اطلاعات ایران درباره رابطه تهران - باکو نیز گفت: رابطه ایران و جمهوری آذربایجان بحرانی نیست و بیشتر جنبه‌های سیاسی و رسانه‌ای به آن دامن زده اند.

برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری در روزهای گذشته و همزمان با تنش میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، برخی تصاویر و فیلم‌هایی را با عنوان گسیل نیرو و تجهیزات نظامی ایران به مرزهای شمالی را منتشر کردند.

 

کلیدواژه