میزان 10, 1402 14:21 Asia/Kabul
  • رئیسی: ادعاهای غرب درباره حقوق زنان صرفا برای استفاده ابزاری است
    رئیسی: ادعاهای غرب درباره حقوق زنان صرفا برای استفاده ابزاری است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، در دیدار با شرکت‌کنندگان در «جشنواره رسانه‌ خورشید» تاکید کرد: ادعاهای غربی‌ها درباره حقوق زنان صرفا برای استفاده ابزاری است.

به گزارش رادیو دری؛ " سید ابراهیم رئیسی " رئیس جمهوری ایران، امروز ( دوشنبه )  در دیدار شرکت‌کنندگان در «جشنواره رسانه‌ خورشید» گفت: زنان در انقلاب اسلامی نقش بسیار برجسته‌ای در ایستادگی مقابل رژیم ستم‌شاهی، در دوران دفاع مقدس، در سازندگی و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی داشته و دارند.

وی افزود: امروز غربی‌ها موضوع دفاع از حقوق زنان را صرفا به عنوان ابزاری برای فشار به کشورهای مستقل مورد استفاده قرار می‌دهند و  طرفدار حقوق زنان و حقوق بشر نیستند، چرا که طومار بلندی از نقض حقوق انسان‌ها و زنان در جوامع غربی‌ مشاهده می‌شود.

رئیس جمهوری ایران گفت: غربی‌ها 70 سال است که حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفته‌اند و نتیجه حضور 20 ساله آنها در  افغانستان نیز چیزی جز کشتار و ویرانی  نبوده است.

 

رئیسی تصریح کرد: غربی‌ها به ویژه آمریکا با امپراتوری رسانه‌ای خود، حقایق را به صورت تحریف‌شده بیان می‌کنند، اخبار دقیق و واقعی را سرکوب می‌کنند و به دنبال ترویج جاهلیت مدرن در میان ملت‌ها هستند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های تحت سلطه در ظلم به مردم فلسطین افزود: سال‌ها در سرزمین فلسطین قراردادهای به اصطلاح صلح متعددی با حمایت غربی‌ها نوشته شد و همه آنها جلوی چشم جهانیان و بدون هیچگونه ثمری برای مردم مظلوم فلسطین نقض شد.

رئیسی  اظهار کرد: امروز غربی‌ها به مقدس‌ترین کتاب آسمانی توهین می‌کنند و نام آزادی بیان را در این اقدام ننگین خود می‌گذارند، در حالی که این گونه اقدامات ضدآزادی بیان، اندیشه و بشر است.

جشنواره رسانه‌ای "خورشید" به یاد " شهید شیرین ابوعاقله" خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره، با حضور بانوان خبرنگار از 45 کشور جهان و حدود 120 خبرنگار ایرانی در تهران و مشهد برگزار شد.

شیرین ابوعاقله سال گذشته با شلیک ماموران دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به قتل شیرین ابوعاقله

رئیسی: غربی‌ها از شکل گیری تمدنِ نوین اسلامی می‌هراسند

کلیدواژه