میزان 21, 1402 11:21 Asia/Kabul
  • رئیسی: افراد مدعی حقوق بشر و آزادی بیان، پاسخگو جنایات تروریست ها باشند
    رئیسی: افراد مدعی حقوق بشر و آزادی بیان، پاسخگو جنایات تروریست ها باشند

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران گفت: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها گوش فلک را کرده کرده باید پاسخگو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست نشانده و ماموریت یافته آنها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

به گزارش رادیو دری؛ سید ابراهیم رئیسی در سفر به استان فارس، عصر پنجشنبه با جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان دو حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار جنایات تروریسم تکفیری را امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا و اهل بیت علیهم السلام با اهل ایمان عنوان کرد و افزود: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها گوش فلک را کرده کرده باید پاسخگو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست نشانده و ماموریت یافته آنها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

رئیسی با بیان اینکه نام شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ همواره برفراز و فراموش ناشدنی است، تصریح کرد: از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده آنها مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و امیدواریم با دعای خیر شما خانواده معزز شهدا بتوانیم رسالت خود در گره‌گشایی و رفع مشکلات کشور را به سرانجام برسانیم.

رئیسی: رویدادهای سرزمین‌های اشغالی مصداق جنایت علیه بشریت است

 

کلیدواژه