میزان 27, 1402 17:32 Asia/Kabul
  • برگزیدگان جشنواره رسانه ای بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد معرفی شدند
    برگزیدگان جشنواره رسانه ای بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد معرفی شدند

سومین جشنواره رسانه‌ای - بین المللی امام رضا(ع) روز پنجشنبه با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران و تولیت آستان قدس رضوی در مشهد به کار خود پایان داد.

به  گزارش رادیو دری؛ این جشنواره در بخش فعالان رسانه‌های صوتی و تصویری و شبکه‌های تلویزیونی داخلی، برون مرزی و بین‌المللی و در بخش رسانه‌های مجازی ،عکس و گرافیگ عکس خبری، گرافیک و بخش ویژه اینفوگرافی چهار با موضوعات سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی برگزار شد.

در پایان از 61 نفر از برترین ها در رشته‌های خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت و همچنین بخش ویژه تیتر  تجلیل شد.

سومین جشنواره رسانه‌ای - بین المللی امام رضا(ع)

 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران در این آیین که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: مکتب فکری امام رضا (ع) مبتنی بر شاخصه های تمدنی اسلام و ارتباطات موثر، ظرفیت جهان شمولی دارد که عدالت گرایی، عقلانیت، حکمت، تدبیر، توجه به مردم و توجه کانونی به دیگران از نمادهای آن است. 

حجت‌الاسلام سید سعیدرضا عامل همچنین تاکید کرد: توان تشخیص حق و باطل و اصرار بر حقیقت از اصول مهم در فعالیت رسانه ای است.

تولیت آستان قدس رضوی

تولیت آستان قدس رضوی هم در این مراسم با اشاره به تحولات اخیر فلسطین گفت: حماس با عملیات طوفان الاقصی از خود دفاع کرد و هنرمندان و اهل ذوق و ادب باید با هنر خود سران دروغگو و کودک کش آمریکا و اسراییل و حامیان آنها را در تاریخ رسوا کنند.

حجت‌الاسلام احمد مروی افزود: این صهیونیست‌ها بودند که ۷۵ سال پیش سرزمین فلسطین را غصب کردند و از آن زمان تا کنون کار هر روز آنها در قبال مردم فلسطین، آدمکشی، تجاوز، بمباران و آدم ربایی است و بیش از پنج هزار فلسطینی را در سخت‌ترین شرایط زندانی کرده اند.

فراخوان بخش بین‌الملل سومین جشنواره رسانه‌ ای امام رضا (ع)

گشایش نمایشگاه عکس جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در مشهد

کلیدواژه