عقرب 04, 1402 15:51 Asia/Kabul

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: طوفان الاقصی به بزرگ‌ترین شکست اسرائیل و آمریکا تبدیل خواهد شد.

به گزارش  رادیو دری،؛ سرلشکر حسین سلامی امروز پنجشنبه در اجلاس شهدای وحدت در شهر مشهد (استان خراسان رضوی- شمال شرق ایران) با اشاره به تحولات فلسطین گفت: سفر رئیسان دولت‌های غربی به تل‌آویو نوعی تنفس مصنوعی به پیکر بی جان اسرائیل است و  اگر جنایت‌های اسرائیل و آمریکا ادامه یابد جریان‌ها تغییر می کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: شکست در عملیات طوفان الاقصی یکی از خاطره انگیزترین، شگفت‌انگیزترین و استثنایی‌ترین شکست هایی بود که آمریکا و انگلیس و اسراییل را با هم مچاله کرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رژیم خونخوار اسرائیل تصور می کند می تواند با کشتار، شکست های خود را جبران کند تصریح کرد: اتفاقاتی که امروز در فلسطین رخ می دهد به گردن آمریکاست، آمریکایی که سالها تلاش می کند که رژیم غاصب را از فرشتگان دموکراسی معرفی و وجهه ای برای آنان دست و پا کند.

یادواره شهدای وحدت در گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده و ۴۰ نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم شیعه و سنی در مشهد برگزار می شود.

این سرداران ۲۶ میزان سال ۱۳۸۸شمسی بر اثر انفجار تروریستی در منطقه "پیشین" شهرستان "سرباز" در استان سیستان و بلوچستان (جنوب شرق ایران) به شهادت رسیدند.

 

امیرعبداللهیان: جنایات جنگی و نسل کشی علیه مردم غیرنظامی در غزه و کرانه باختری باید فوری متوقف شود

رئیسی: موضع واحد جهان اسلام می‌توانست مانع ظلم رژیم صهیونیستی شود 

کلیدواژه