عقرب 05, 1402 15:37 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: روز طوفان الاقصی، یوم البرکه مردم فلسطین است
    خطیب جمعه تهران: روز طوفان الاقصی، یوم البرکه مردم فلسطین است

خطیب جمعه تهران با اشاره به دستاورد‌های عملیات طوفان الاقصی گفت: روز طوفان الاقصی را باید یوم البرکه برای مردم فلسطین و یوم النکبه برای رژیم صهیونیستی بدانیم.

به گزارش رادیو دری، حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تهران، با بیان اینکه این روزها مهمترین موضوع، مسأله فلسطین است افزود: «طوفان الاقصی» عملیات بزرگ ترکیبی و نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که تاریخ منطقه و جهان را باید به قبل و بعد از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تقسیم کنیم.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: علت عملیات طوفان الاقصی، واکنش به ۷۵ سال اشغال و ۱۶ سال محاصره در برابر لابی جهانی صهیونیسم و آمریکا و اروپاست که بنیان و اساس و هویت شان بر کشتار، تحقیر و تخریب زندگی انسانهاست.

خطیب جمعه تهران  با اشاره به اینکه در ماجرای اخیر از چهره واقعی و لیبرال دموکراسی غربی رونمایی شد گفت: همه جهان دیدند که آمریکایی‌ها و اروپایی ها خود را دستپاچه و هراسان به سرزمین‌های اشغالی رساندند، اما رژیم صهیونیستی که بیمار سرطانی و در حال مرگ است و ستون فقراتش در عملیات اخیر آسیب دیده است، دیگر نمی تواند بلند شود.

نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها، از روز شنبه 7 اکتبر 2023 عملیات "طوفان الاقصی" را از باریکه غزه ضد مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در طی بیست و یک روز جنایت رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، بیش از 7 هزار و هشتصد نفر شهید و حدود 20 هزار نفر هم مجروح شده‌اند.

رئیسی: رویدادهای سرزمین‌های اشغالی مصداق جنایت علیه بشریت است

اذعان مقامات رژیم صهیونیستی به شکست در نبرد طوفان الاقصی

کلیدواژه