عقرب 19, 1402 16:03 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: کمترین انتظار از دولت‌های عربی قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی است
    خطیب نماز جمعه تهران: کمترین انتظار از دولت‌های عربی قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی است

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر لزوم واکنش مناسب دولت‌های عربی به وقایع غزه گفت: کمترین انتظار از دولت‌های عربی، قطع ارتباط با رژیم اشغالگر اسرائیل است.

به گزارش رادیو دری، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز با بیان اینکه بیش از یک ماه است که از فاجعه حمله رژیم اسرائیل به باریکه غزه می‌گذرد؛ اگر امروز و در آینده هنرمندانی می‌خواهند وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را ترسیم کنند باید صحنه‌های حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه را به تصویر بکشند.

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه اگر فلسطینی‌ها آسیب می‌بینند، صهیونیست ها نیز در عملیات "طوفان الاقصی" ضربه مهلک جبران ناپذیر خوردند، افزود: ۵۰۰ هزار نفر صهیونیست و شهرک نشین شهرک‌ها را ترک کرده‌اند و اعلام کردند که دیگر باز نمی‌گردند.

آیت‌الله خاتمی گفت: در عرصه داخلی نیز رژیم صهیونیستی، منفور و در عرصه منطقه‌ای و جهانی اگر تاکنون کسی سیمای وحشیانه این رژیم جلاد را ندیده بود، جهانیان جنایات صهیونیست‌ها را مشاهده کردند؛ آن‌ها به قدری وحشی اند که بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به سفر «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین‌های اشغالی برای حمایت از رژیم صهیونیستی که پس از جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی توسط صهیونیست‌ها انجام شد، افزود: پس از حادثه انهدام بیمارستان توسط رژیم صهیونیستی، رئیس جمهوری منفور آمریکا به رژیم صهیونیستی سفر می‌کند و می‌گوید معلوم است که این کار اسرائیل نبود و کار حماس بود؛ در حالیکه حماس خمپاره ای ندارد.

آیت الله خاتمی خطاب به کشور‌های عربی گفت: مردم فلسطین مسلمان، عرب و انسان هستند، چرا به یاری آنان نمی شتابید!؟

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: در خط مقدم جنایات حمله به باریکه غزه رژیم سفاک و جلاد صهیونیستی قرار دارد، اما جانیان دیگر این صحنه، جنایات‌شان کمتر از اسرائیل نیست؛ دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان  برخلاف ملت‌هایشان، از رژیم آدم کش صهیونیستی حمایت کردند؛ کمترین انتظار از دولت‌های عربی قطع ارتباط با این رژیم کودک کش است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه: وضعیت بیمارستان‌ها فاجعه بار است

کلیدواژه