عقرب 22, 1402 12:45 Asia/Kabul
  • فرمانده هوافضای سپاه: ایران برای هر شرایطی خود را آماده کرده است
    فرمانده هوافضای سپاه: ایران برای هر شرایطی خود را آماده کرده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.

به گزارش رادیو دری؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان ماه) در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت شهید طهرانی‌مقدم در دانشگاه شهید رجایی تهران  با اشاره به برخی شایعات درباره تهدید ایران از سوی آمریکا افزود: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند؛ آن‌ها گاهی مکاتباتی می کنند و در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران درباره احتمال گسترش جنگ غزه اظهار کرد: امروز جنگ گسترش پیدا کرده و لبنان درگیر است و احتمال دارد حد درگیری‌ها از این هم بیشتر شود؛ آینده مبهم است، ولی ایران برای هر شرایطی آمادگی دارد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه پیروزی رزمندگان فلسطینی یک پیروزی راهبردی بزرگ است  تصریح کرد: این پیروزی با اقدامات تاکتیکی و عملیات‌ جنایتکارانه و به شهادت رساندن کودکان به هیچ وجه از بین رفتنی نیست و آن‌ها به طور مطلق پیروز هستند و در آینده همه دنیا این موضوع را خواهند دید.

رهبر معظم انقلاب: سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان است

سپاه پاسداران به بالاترین توان رزمی دست یافته است 

کلیدواژه