عقرب 22, 1402 14:00 Asia/Kabul
  • کنعانی: حمله به بیمارستان شفا حاصل سکوت جامعه جهانی است
    کنعانی: حمله به بیمارستان شفا حاصل سکوت جامعه جهانی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با در نشان دادن تصاویری از بیمارستان «شفا» در غزه گفت: وقتی دنیا در مقابل حمله به بیمارستان المعمدانی» سکوت کرد، رژیم صهیونیستی جسارت حمله به بیمارستان «شفا» را پیدا کرد.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا در غزه را در محاصره کامل قرار داده است و به سمت آن شلیک می کند، در حالی که در همه جای دنیا تابلوهای هشدار دهنده در کنار بیمارستان‌ها وجود دارد.

وی افزود: این مسوولیت دنیاست که در مقابل این رژیم بایستد، در حالی که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در مجامع بین المللی مرتکب جنایاتی می شود که زبان از گفتن آن قاصر است.

 

کنعانی: گروه‌های مقاومت منطقه از ایران دستور نمی گیرند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به برخی مواضع دولت آمریکا درباره ایران هم گفت: بارها اعلام کرده ایم که گروه های مقاومت در منطقه از ایران دستور نمی گیرند و بر اساس منافع خود محاسباتی را انجام می دهند.

کنعانی تاکید کرد: آمریکا به دنبال تحریف افکار عمومی است و اتهامات بی پایه و اساسی نسبت به ایران مطرح می کند.

وی اضافه کرد: ایران نگرانی خود را از گسترش جنگ بارها اعلام کرده و گفته است که حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی می تواند منجر به افزایش تنش‌ها در منطقه شود و تنها رفع محاصره و خروج نظامیان از منطقه می تواند مانع گسترش جنگ شود و این امر کاملا به رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی بستگی دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در مورد دیپلماسی این کشور در رابطه با تحولات غزه نیز تصریح کرد: توقف جنگ و پایان اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم تحت محاصره غزه و مقابله با اقدامات قهری این رژیم برای کوچاندن ملت فلسطین از شمال غزه از اولویت های ایران در این زمینه است.

کنعانی: لکه ننگ حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد

کنعانی: کودکان فلسطینی کابوس همیشگی صهیونیست‌ها بوده اند

کلیدواژه