عقرب 26, 1402 14:54 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین مولفه‌های بحران‌زا در جهان است
    خطیب جمعه تهران: رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین مولفه‌های بحران‌زا در جهان است

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم اشغالگر قدس از مهم‌ترین مولفه‌های بحران‌زا در منطقه غرب آسیا و جامعه جهانی است.

به گزارش رادیو دری؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه فلسطین پاره تن اسلام و غزه پاره تن فلسطین است اظهار کرد: شکل‌گیری و ماندگاری رژیم کودک‌کش صهیونستی با حمایت کامل و تمام عیار سیاسی، نظامی و اقتصادی آمریکا است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: رژیم صهیونیستی از 75 سال گذشته تاکنون با کشتار و قتل‌عام مسلمانان و مسیحیان و اشغالگری و تجاوز سرزمین مظلوم فلسطین را تصرف کرد و با حمایت قدرت‌های غربی و ایالات متحده تا امروز حیات ننگین، متزلزل و عنکبوتی او ادامه داشته است.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای ایران و خبرگان رهبری در مارس 2024 گفت: مشارکت گسترده سیاسی در انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در تحکیم پیوند دولت و ملت و گردش نخبگانی و جابجایی قدرت ایفا می‌کند و مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است؛ حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به شهادت حدود 12 هزار فلسطینی منجر شده است.

خطیب جمعه تهران: روز طوفان الاقصی، یوم البرکه مردم فلسطین است

خطیب نماز جمعه تهران: جبهه مقاومت دنیا را متحول کرده است

کلیدواژه