قوس 07, 1402 16:47 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب: نیروی دریایی ارتش، ظرفیت بزرگ نظام و کشور است
    رهبر معظم انقلاب: نیروی دریایی ارتش، ظرفیت بزرگ نظام و کشور است

فرمانده معظم کل قوای ایران در دیدار فرمانده کل و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر لزوم کشف ظرفیت‌های جدید به‌منظور افزایش اقتدار نظام و کشور و همچنین ایجاد نشاط و امید در جامعه تاکید کردند.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه‌شنبه در دیدار فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی این نیرو به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش، با اشاره به ظرفیت‌های فراوان در نیروی دریایی ارتش به‌خصوص ظرفیت این نیرو برای کمک به اجرای سیاست‌های اقتصاد دریا محور فرمودند: باید تلاش شود تا نیروی دریایی ارتش یک نیروی راهبردی، به صورت جامع باشد.

ایشان هفتم قوس (آذر) روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک روز تاریخی و فراموش نشدنی خواندند و افزودند: این روز باید به‌عنوان روز فداکاری نیروی دریایی ارتش معرفی شود.

فرمانده معظم کل قوای ایران پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون را چشمگیر و غیرقابل باور خواندند و گفتند: در سال‌های اول انقلاب حضور نیروی دریایی ارتش فراتر از آب‌های سرزمینی غیرقابل تصور بود اما اکنون نیروی دریایی ارتش با قدرت و صلابت سفر 360 درجه به دور دنیا انجام می‌دهد و با سربلندی به کشور باز می‌گردد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: یک روزی تصور نمی‌شد که نیروی دریایی ارتش امکان حضور در دریای خزر داشته باشد، اما اکنون در سواحل دریای خزر ناوشکن ساخته و در آنجا به آب انداخته می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر ارتقای بیش از پیش توان و آمادگی‌های رزمی نیروی دریایی ارتش با استفاده از ظرفیت‌های این نیرو فرمودند: یکی از ظرفیت‌های نیروی دریایی ارتش که می‌تواند موجب ایجاد امید و نشاط در میان جوانان شود، زمینه سازی برای امکان بازدید اردوهای راهیان پیشرفت از کارخانه‌ها و توانمندی های این نیرو است.

امروز، سه‌شنبه هـفـتـم قوس (آذر) سالروز حماسـه آفرینى پرسنل ناوچه موشک انداز "پیکان" و روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

قدردانی جامعه جهانی از فعالیت های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

رهبر معظم انقلاب: راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت است

کلیدواژه