قوس 25, 1402 15:16 Asia/Kabul
  • صدور اعلان سرخ انترپل برای تروریست‌های جنایت راسک
    صدور اعلان سرخ انترپل برای تروریست‌های جنایت راسک

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی ایران از صدور هشدار سرخ اینترپل/انترپل برای عاملان واقعه تروریستی راسک خبر داد.

به گزارش رادیو دری، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حمله تروریست‌ها به مقر انتظامی شهرستان راسک گفت: با تعاملات و رایزنی‌هایی که با مقامات مرزی و انتظامی کشور پاکستان داشتیم، برخورد قاطع با تروریست‌ها در دستور کار قرار گرفت و وزارت امور خارجه رایزنی‌های دیپلماتیک برای محکومیت بین المللی این اقدام ناجوانمردانه را آغاز کرد که منجر به واکنش سازمان ملل متحد شده است.

­سخنگوی پلیس ایران افزود: پلیس بین الملل فراجا با دیپلماسی انتظامی موثر به پیگرد بین المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

سردار منتظرالمهدی همچنین گفت: این هشداری عبرت آموز برای تروریست‌هاست که بدانند مردم سیستان و بلوچستان و فراجا در کنار هم امنیت و آرامش را با مشارکت جمعی خواهند ساخت.

وی تأکید کرد هیچ جای امنی برای تروریست‌ها در سرزمین سیستان و بلوچستان وجود ندارد و آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید.

بامداد جمعه 24 آذر/قوس تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان ایران حمله کردند که در این حمله تروریستی ۱۲ نفر از افسران انتظامی و سربازان وظیفه مقر انتظامی شهرستان راسک به شهادت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند.

وداع مردم سیستان و بلوچستان با شهدای حمله تروریستی راسک‌ 

کلیدواژه