حمل 16, 1403 17:24 Asia/Kabul
  • پایان عملیات ضد تروریستی با هلاکت تروریست‌ها و اشرار مسلح
    پایان عملیات ضد تروریستی با هلاکت تروریست‌ها و اشرار مسلح

روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از هلاکت ۱۸ نفر از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های بیگانه که با حمله به برخی اماکن عمومی، نظامی و انتظامی شهر‌های چابهار و راسک، قصد برهم زدن امنیت را داشتند، خبر داد.

به گزارش رادیو دری، در پی حمله تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح به اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهرهای چابهار و راسک،استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ، مهاجمان تروریست به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش در این شهرها برقرار است.

براساس این گزارش، شماری از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ساعات اولیه بامداد امروز پنج‌شنبه به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به طور همزمان به ۵ نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهرهای چابهار و راسک، استان سیستان و بلوچستان ، جنوب شرق ایران،حمله کردند که با درایت، حوصله و هوشمندی نیروهای مدافع امنیت مواجه شدند.

در این بیانیه آمده است، پس از اطمینان نسبت به دورسازی مردم از خطر مهاجمان و هرگونه آسیب، مدافعان  امنیت  با تروریست ها و اشرار مسلح درگیر و طی عملیاتی قاطعانه کلیه تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد.

در این عملیات ۱۸ نفر از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند و ۱۰ نفر از نیروهای حافظ امنیت نیز شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و گروهک‌های تروریستی و اشرار مسلح اجیر شده توسط سرویس‌های جاسوسی آنان هشدار داد که امنیت ملی و آرامش مردم در هر نقطه از ایران خط قرمز مدافعان امنیت در جای جای میهن اسلامی بوده و با هرگونه عامل و عنصر تهدیدگر این عرصه، قاطعانه برخورد خواهد شد.

مردم استان مرزی سیستان و بلوچستان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون خاطره‌های تلخی از دشمنی‌ها و جنایات نوکران و مزدوران استکبار داشته و هیچ‌گاه در عزم و اراده آنان برای دفاع از کیان میهن و دستاوردهای نظام اسلامی خللی وارد نشده است.

 

 

 

کلیدواژه