حمل 16, 1403 09:42 Asia/Kabul
  • حمله تروریستی در جنوب شرق ایران
    حمله تروریستی در جنوب شرق ایران

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران از حمله تروریستی به دو مقر نظامی در شهرستانهای راسک و چابهار این استان خبر داد.

به گزارش رادیو دری، گروه تروریستی جیش الظلم چهارشنبه شب در اقدامی همزمان تلاش کرد مقرهای سپاه در راسک و چابهار را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت ایران طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

«علیرضا مرحمتی» معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تائید خبر حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار گفت: اوضاع منطقه تحت کنترل نیروهای امنیتی ایران است.

مرحمتی افزود: گروهک جیش الظلم که وابسته به صهیونیست‌ها است، مسئولیت حمله های تروریستی شب گذشته را برعهده گرفته است.

«سید مجید میر احمدی» معاون امنیتی وزیر کشور ایران نیز با تشریح جزئیات حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها موفق به تصرف مقرهای سپاه پاسداران در چابهار و راسک نشدند و در محاصره نیروهای امنیتی هستند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران با بیان اینکه عملیات همزمان تروریست‌ها در چابهار و راسک با مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی با شکست مواجه شده است، تصریح کرد، چهار تروریست در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند و یک شهروند نیز به گروگان گرفته شده است که تلاش برای آزادی او ادامه دارد.

بنابر این گزارش در پی این حملات تروریستی پنج نیروی مدافع امنیت ایران در جنوب سیستان و بلوچستان ایران به شهادت رسیدند.

پنج نفر از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.

«جیش الظلم»؛ مسئول حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در جنوب شرق ایران

کلیدواژه