قوس 26, 1402 09:23 Asia/Kabul
  • وزیر کشور ایران: گروه‌های تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند
    وزیر کشور ایران: گروه‌های تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند

وزیر کشور ایران گفت: گروه‌های تروریستی که به دنبال برهم زدن آرامش، امنیت و وحدت مردم استان سیستان و بلوچستان هستند از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند.

به گزارش رادیو دری، «احمد وحیدی» وزیر کشور ایران شامگاه شنبه در بدو ورود به فرودگاه کنارک، جنوب استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گروه‌های تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند، افزود: انتظار دولت جمهوری اسلامی ایران از کشورهای همسایه این است نسبت به کنترل مرزهای مشترک دقت بیشتری داشته باشد چرا که روشن شده است که گروه‌های  تروریستی از آن طرف مرز آمده‌اند.

وزیر کشور ایران تصریح کرد: دولت پاکستان با کنترل دقیق مرزها با جمهوری اسلامی ایران و کنترل نقاطی که گروهک‌های تروریستی به این سوی مرز آمده‌اند، مانع اقدامات تروریستی و عبور متجاوزانه‌ای تروریست ها به خاک جمهوری اسلامی ایران شود.

بامداد روزجمعه، تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک، استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران حمله کردند که در این حمله تروریستی ۱۲ نفر از افسران انتظامی و سربازان وظیفه مقر انتظامی شهرستان راسک به شهادت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند.

گروهک تروریستی جیش الظلم حمله ترویستی به مقر انتظامی شهرستان  راسک را برعهده گرفت.

«جیش الظلم»؛ مسئول حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در جنوب شرق ایران

دستور رئیس جمهوری ایران برای شناسایی عاملان حمله تروریستی راسک

وداع مردم سیستان و بلوچستان با شهدای حمله تروریستی راسک‌ 

کلیدواژه