جدی 09, 1402 18:09 Asia/Kabul
  • رئیسی: در روز \
    رئیسی: در روز \"نهم دی\"، مردم ایران به جریان فتنه خاتمه دادند

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در روز بصیرت مصادف با نهم دی، مردم ایران نشان دادند فتنه را خوب شناختند و غبار را کنار زدند و به تبعیت از رهبری فرزانه به صورت خودجوش به جریان فتنه خاتمه دادند.

به گزارش رادیو دری؛ سید ابراهیم رئیسی امروز در سومین کنگره بزرگداشت «استاد فکر علامه مصباح یزدی» با بیان اینکه با بصیرت، جریان معاند کاملا به حاشیه رانده خواهد شد گفت: در روز بصیرت  مردم نشان دادند فتنه را خوب شناختند و غبار را کنار زدند و به تبعیت از رهبری فرزانه به صحنه آمدند و به صورت خودجوش اعلام موضع کردند و جریان فتنه را در روز نهم دی خاتمه دادند.

رئیسی افزود: دفاع منطقی و عقلانی از باورهای دینی و مقابله با انحرافات فکری و عقیدتی نکته محوری است که باید مورد توجه همه صاحبان اندیشه و خرد باشد.

رئیس جمهوری ایران تصریح کرد: نهم دی به حقیقت یک‌حماسه بزرگ است و باید در تاریخ ملت ایران باقی بماند. 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تاکید بر اینکه دشمنان، حریفِ ملتِ ایران نیستند گفت: ۹ دی درسی ماندگار برای  دشمنان بود، هر چند دشمنان با وجود شکست‌های پی در پی، درس نمی‌گیرند و با شگردهای مختلف، مجدد تهاجم خود را آغاز می‌کنند.

 سردار رمضان شریف  افزود : ۹ دی را از آن رو گرامی می‌داریم که یک بار دیگر پیوند عمیق مردم با ولایت و فرهنگ انقلاب خود را نشان داد.

امروز (شنبه) 30 دسامبر مصادف است با سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران در راهپیمایی 9 دی سال 1388 هجری شمسی که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرّین دیگری در افتخارات مردم ایران اسلامی محسوب می شود.

نهم دی سال 1388 (30 دسامبر 2009) یادآور راهپیمایی میلیونی مردم ایران در اعلام برائت از ساختارشکنان جامعه و پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری بود که به بهانه تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

نهم دی روز ناکامی دشمنان و تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران

حماسه 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

کلیدواژه