جدی 09, 1402 10:27 Asia/Kabul
  • نهم دی روز ناکامی دشمنان و تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران
    نهم دی روز ناکامی دشمنان و تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه بزرگ و مردمی 9 دی، در بیانیه ای این روز را روز ناکامی دشمنان و تجلی بصیرت مردم ولایتمدار ایران دانست .

به گزارش رادیو دری، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه بزرگ و مردمی نهم دی، دربیانیه  ای اعلام کرد، نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از روز‌های ماندگار در دفتر بصیرت و ولایت‌مداری ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی بوده ونشانگر پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به عنوان یک روز تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

ارتش جمهوری اسلامی  ایران در بیانیه خود، نهم دی ماه تجلی هوشیاری و بصیرت انقلابی رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران دانست و افزود،  فتنه ۸۸ بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود، اما هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم، دشمن را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت .

همچنین دراین بیانیه تاکید شده است، ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره )و انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و به ملت غیور ایران اطمینان می‌دهد برای مقابله با هرگونه اقدام دشمن از آمادگی کامل برخوردار است.

در همین حال جهاد دانشگاهی ایران نیز در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله ۹ دی‌ اعلام کرد: این روز تاریخی فراموش‌نشدنی و یادآور حضور حماسی و حق‌طلبانه‌ مردم انقلابی، آگاه و ظلم‌ستیز ایران اسلامی با تکیه‌بر اراده پروردگار بزرگ در راهپیمایی پرشوری است که اوج بصیرت مردم ولایتمدار را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره ) مقام معظم رهبری به نمایش گذاشت.

 

کلیدواژه