جدی 19, 1402 15:37 Asia/Kabul

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بیرون کشیدن مردم از صحنه را راهبرد دشمنان سرزمین پاک ایران خواندند.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت الله خامنه ای امروز سه‌شنبه در دیدار جمعی از مردم شهر قم در سالروز قیام تاریخی مردم این شهر در ۱۹ جدی ۱۳۵۶ (۹ ژانویه  ۱۹۷۸)، سرنگونی رژیم وابسته و ظالم طاغوت را نتیجه ملموس حضور مردم در صحنه برشمردند و گفتند: هدف از دعوت مردم به حضور، حاکمیت اسلامی، عزت اسلامی، صلاح کامل و اعتلای ملت و مقابله با استکبار است. 

ایشان، باریکه غزه را مصداقی عینی از  قدرت عظیم مردم دانستند و گفتند: گروه کوچکی از مردم در زمینی کوچک، آمریکا با آن همه ادعا و رژیم صهیونیستی آویزان به آمریکا را با قدرت صبر و ایستادگی خود، عاجز کرده‌اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سه ماه جنایت و کودک‌کشی صهیونیست‌ها را حادثه‌ای فراموش‌نشدنی در تاریخ دانستند و افزودند: حتی پس از نابودی و پاک شدن این رژیم از روی زمین، این جنایات فراموش نمی‌شود و در تاریخ خواهند نوشت روزی، عده‌ای در این منطقه به حکومت رسیدند که در مدت چند هفته، هزاران کودک را به قتل رساندند، اما‌ صبر مردم و ایستادگی و مقاومت فلسطینی  آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد.

دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم شهر قم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تلاش رسانه‌های بیگانه برای مأیوس کردن مردم و به خصوص جوانان از آینده را از دیگر شگردها برای خارج کردن مردم از صحنه دانستند و گفتند: تعمیم یا بزرگ‌ نمایی نکات منفی، ترویج بی‌فایده بودن حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخابات و به رخ کشیدن کمبودها و سختی‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های تبلیغاتی آنها است. 

ایشان ترساندن  مردم از قدرت‌ها و از آمریکا و رژیم صهیونیستی را ترفندی دیگر برای بیرون راندن آنان از میدان برشمردند و اظهار کردند: اگر قرار بود ملت ایران از فلان قدرت بترسد، جمهوری اسلامی دیگر وجود نداشت؛ ضمن اینکه امروز خیلی از قدرت‌هایی که داعیه‌دار تسلط و خدایی بر منطقه بودند، از ملت ایران می‌ترسند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجتماع عظیم مردم در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، حضور مردم در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و روز قدس و اجتماع در ایام‌الله همچون سالروز ۹ دی را نشانه‌های بارز آمادگی مردم برای حضور در میدان دانستند و گفتند: مردم ایران در سالروز شهادت سردار پرافتخار از راههای دور برای زیارت به کرمان آمدند و با وجود آن اتفاق فاجعه‌بار، فردا همان اجتماع مردمی با همان شدت و قدرت و انگیزه ادامه یافت.

رهبر معظم انقلاب: راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت است

رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهیدسلیمانی: احیای جبهه مقاومت بزرگترین خدمت شهید سلیمانی است

کلیدواژه