دلو 04, 1402 17:13 Asia/Kabul
  • مراسم تجلیل از دو پیشکسوت رادیو دری برگزار شد
    مراسم تجلیل از دو پیشکسوت رادیو دری برگزار شد

مراسم تکریم دو نفر از کارکنان تلاشگر رادیو دری که به تازگی بازنشسته شده‌اند، روز چهارشنبه 4 بهمن 1402 در ساختمان رضوان مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد.

 به گزارش  رادیو دری، دراین مراسم صمیمی که در آستانه ولادت مولود کعبه حضرت علی (ع) برگزارشد، سید ناصرزیارتی مدیر رادیو دری و جمع زیادی از کارمندان این رادیو از خدمات دکتر محمدنبی احمدی و سید عبدالحکیم وفا  در سالهای خدمت در این رسانه قدردانی کردند.

دکتر محمد نبی احمدی از چهره های فرهنگی-اجتماعی افغانستانی که بخش زیادی از دوران خدمتش را در رادیو پشتوی زاهدان و در پست های گویندگی، نویسندگی و مدیریت این رادیو سپری کرده است، از سال 1392 به جمع همکاران رادیو دری مشهد پیوست و در بخش های تهیه کنندگی، گویندگی، بازشنوی و ویراستاری ایفای وظیفه کرد.

وی مدتی هم مدیر رادیو دری بود.

 دکتراحمدی همچنان به عنوان پزشک معتمد صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی فعالیت دارد.

سید عبدالحکیم وفا چهره فرهنگی-اجتماعی افغانستانی هم از سال 1375 خدمت در رادیو دری را آغاز کرد و در این مدت در بخش های تهیه کنندگی، گویندگی و اجرای نمایش فعالیت داشت.

 وفا از پایه گذاران بخش‌های نمایشی رادیو دری است و اطلاعات عمیق و گسترده وی در مورد فرهنگ و خرده فرهنگ های افغانستان همواره مورد استفاده همکاران این رادیو در برنامه های مختلف بوده است.

مراسم تجلیل از دو پیشکسوت رادیو دری با حضور کارکنان این رادیو

کارکنان رادیو دری در مراسم خداحافظی و تکریم دکتر محمدنبی احمدی و سید عبدالحکیم وفا با تجلیل از ویژگی ها و اخلاق نیک آن ها، برای این دو همکار پیشکسوت رادیو در ادامه مسیر زندگی آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

در پایان مراسم هم به رسم یادبود، لوح سپاسی از طرف مدیریت رادیو دری و هدایایی از طرف همکاران به  این دو همکار بازنشسته تقدیم شد.          

بازدید رئیس رسانه ملی از استودیو پخش رادیو دری خراسان رضوی

تجلیل از 43 سال فعالیت رادیو دری مشهد

کلیدواژه