دلو 23, 1402 12:34 Asia/Kabul
  • رئیسی: راهپیمایی ۲۲ بهمن محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرد
    رئیسی: راهپیمایی ۲۲ بهمن محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از حماسه‌آفرینی مردم این کشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران همچون همیشه محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی پس از برگزاری پرشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیانیه ای با قدردانی از حضور معنادار مردم ایران گفت: حماسه‌‏آفرینی و حضور آگاهانه مردم ایران در شرایطی رقم خورد که از ماه‏‌ها پیش ایران‌ستیزان و بدخواهان این ملت، با بسیج همه امکانات تبلیغی و رسانه‌ای خود و با استفاده از شیوه‌های گوناگون جنگ روانی و شبهه‌‏افکنی، در پی یأس‌‏آفرینی و دلسرد کردن مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب و کم‌‏اهمیت جلوه دادن نقاط قوت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بودند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حضور و پاسخ معنادار مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، تلاش‏‌ها و محاسبات دشمن را نقش بر آب کرد و نشان داد امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتوانه مردمی، استوارتر از همیشه مسیر روشن، تابناک و پرافتخار خود را ادامه می‌‏دهد.

رئیسی اضافه کرد: این نمایش وحدت و همدلی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران و مجلس خبرگان رهبری تجلی یافت، نشانۀ روشنی از زمان‌‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یک بار دیگر با احساس مسوولیت قانونی در تعیین سرنوشت آینده نقش فعال ایفا کند و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی خود را رقم بزند.

روز (یکشنبه) ۲۲ بهمن ۱۴۰۲مصادف با ۱۱ فوریه ۲۰۲۴ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و مردم ایران اسلامی همانند سال های گذشته در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری حماسی و پرشوری داشتند.

۷ هزار و سیصد خبرنگار داخلی و خارجی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را پوشش رسانه‌ای دادند.

تحلیل- 22 بهمن حضور حماسی ایرانیان و تاکید بر گفتمان مقاومت

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در مشهد مقدس 

کلیدواژه