دلو 25, 1402 15:24 Asia/Kabul
  • نخستین اردوی راهیان نور ویژه مهاجران افغانستانی برگزار می‌شود
    نخستین اردوی راهیان نور ویژه مهاجران افغانستانی برگزار می‌شود

نخستین اردوی راهیان نور ویژه اتباع افغانستانی با همکاری اداره کل اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی و سازمان ملی مهاجرت برگزار می شود.

به گزارش رادیو دری؛ اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی اعلام کرد: این اردوی فرهنگی، زیارتی برای نخستین بار در ایران ویژه مهاجران افغانستانی ساکن این استان در رده سنی 15 تا 25 سال برگزار خواهد شد.

کاروان فرهنگی زیارتی راهیان نور دوم حوت از مشهد مقدس به سمت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد جمکران در قم عزیمت می کند و پس از زیارت این مکان‌های معنوی در ایام نیمه شعبان، به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر خواهد کرد تا جوانان افغانستانی در کنار جوانان ایرانی با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

زمان ثبت نام برای این اردو 25 تا 30 دلو اعلام شده است.

اتباع افغانستانی دارای پاسپورت اقامتی، پاسپورت خانواری، کارت آمایش، کارت ملی مهاجرت و برگه سرشماری و بازشماری می‌توانند در این بازه زمانی از ساعت 8 صبح تا 5 عصر با مراجعه به مجتمع توحید مشهد واقع در خیابان علیمردانی یا مرکز فرهنگی باقرالعلوم در خیابان طلاب برای حضور در این برنامه فرهنگی نام نویسی کنند.

در اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با اشاره  به هجمه های زیاد دشمنان برای تفرقه افکنی بین دو کشور ایران و افغانستان  تصریح شده است که این برنامه می‌تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی کند و نقش بسزایی در نفی ایران هراسی و مهاجر هراسی داشته باشد.

رزمندگان افغانستانی دوشادوش رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس

ملت ایران و افغانستان در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) به خون شریکی رسیدند

کلیدواژه