دلو 27, 1402 14:59 Asia/Kabul
  • ایران؛ پیشتاز تولید پهپاد در جهان
    ایران؛ پیشتاز تولید پهپاد در جهان

رئیس انجمن وابستگان نظامی مقیم ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از پیشتازان تولید پهپاد در جهان است.

به گزارش رادیو دری؛ «اسلاوو میرکوتون» وابسته نظامی لهستان و رئیس انجمن وابستگان نظامی مقیم ایران روز پنج شنبه در دیدار با سرتیپ «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه صنعت دفاعی ایران با تلاش دانشمندان داخلی و صنایع خود از پیشتازان تولید پهپاد در جهان است، گفت: تجهیزات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبات و امنیت منطقه کمک می‌کند.

میرکوتون تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری بزرگ با تجربه نه تنها می تواند به طور مسالمت آمیز به بازگرداندن ثبات در غرب آسیا کمک کند بلکه می تواند بر فرآیندهای صلح در سایر نقاط جهان تأثیر بگذارد.

امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با اشاره به اینکه ایران پیام‌آور صلح و دوستی برای همه مردم و دولت‌هاست، گفت: ایران آماده به اشتراک‌گذاری تجربیات خود با کشورهای دیگر در مقابله با تروریسم است.

سرتیپ خلبان واحدی همچنین به مجهز شدن جوانان و صنعتگران دفاعی ایران به علم روز دنیا اشاره کرد و گفت: اکنون تعمیر، نگهداری و به روزرسانی همه نوع هواپیما توسط جوانان متخصص ایرانی انجام می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین جنایات رژیم صیونیستی در برابر مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در باریکه غزه را محکوم کرد.

 

کلیدواژه