حوت 04, 1402 16:18 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: انتخابات آوردگاه بزرگ برای ملت ایران است
    خطیب نماز جمعه تهران: انتخابات آوردگاه بزرگ برای ملت ایران است

خطیب نماز جمعه تهران، انتخابات پیش روی ایران را آوردگاه بزرگ برای ملت ایران دانست و بر مشارکت گسترده در آن تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام حاج علی اکبری خطیب جمعه تهران امروز گفت: انتخابات، نماد آزادی و مردم سالاری دینی و جاری شدن اراده مردم در اداره ایران است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: امروز همه دشمنان انقلاب اسلامی و مردم، ضد انتخابات بسیج شدند و امیدواریم در جمعه آینده، مردم ایران  یک بار دیگر در این تاریخ پرافتخار صفحه دیگری از حماسه بزرگ دشمن شکنی را خلق کنند و تصویری از ایران قوی، پیش روی بشریت قرار دهند.

خطیب جمعه تهران به موضوع تبلیغات نامزد‌ها در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: داوطلبان باید خردمندانه و بااخلاق اسلامی و نیز با قصد قربت و حفظ آبروی افراد و پرهیز از دو قطبی‌های کاذب و با حفظ حرمت رقیب و با آموزش عقلانیت سیاسی به نسل جوان، پا به این عرصه بگذارند و از سیاه نمایی و ضربه زدن به افکار عمومی  پرهیز کنند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری  همچنین درباره مسئله اول جهان اسلام و بین الملل یعنی غزه خاطر نشان کرد: جنگ غزه پس از ۱۴۰ روز به یک نمایشگاه بزرگ از شکست‌های گوناگون استکبار جهانی تبدیل شده است. رژیم غاصب صهیونیستی در این ماجرا، ضربات سنگینی از ناحیه مقاومت خورده و به زبونی افتاده است. به یاری خداوند و همت مقاومت و بیداری جهانی که اتفاق افتاده، این رژیم روز خوش نخواهد دید.

خطیب جمعه تهران گفت: واقعیت آن است که چیزی دیگر به نام رژیم جعلی صهیونیستی واقعیت ندارد و این رژیم دچار مغزمرگی شده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: آنچه که از کشتار و تخریب زیرساخت‌های فلسطین و غزه اتفاق می‌افتد، محصول لیبرال دموکراسی غرب و سکوت خیانت بار برخی دولت‌های به اصطلاح اسلامی است.

خطیب جمعه تهران  گفت: ایستادگی مردم فلسطین و غزه نه تنها باعث عزت اسلام  شده است بلکه برای مردمان گرفتار در چنبره فکری نظام سلطه، یک بیداری فطری عمومی را به همراه داشته است و امروز حمایت از فلسطین و غزه به نماد روشنفکری در جهان مبدل شده است.

آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران؛ امروز

کلیدواژه