حوت 11, 1402 12:33 Asia/Kabul

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای فاطمیون از پیشتازان هستند که هم مهاجر الی الله و هم مجاهد فی سبیل الله به شمار می روند.

به گزارش غزل حسین زاده؛ سردار اسماعیل قاآنی در مراسم نهمین سالگرد شهادت فرمانده نامدار لشکر فاطمیون شهید علیرضا توسلی ( معروف به ابوحامد) و جانشین او شهید رضا بخشی (با نام جهادی فاتح) در مشهد افزود: شهدای فاطمیون جزء پیشتازانند که هم مهاجرت دو گانه دارند و هم مجاهدت فی سبیل الله که هر دو در فرهنگ متعالی اسلامی دارای ارزش و اعتبار است و شهیدان فاطمیون این درجات را به اوج رسانده اند.

وی آیین بزرگداشت شهدای فاطمیون را گرامی‌داشت همه شهدای مقاومت دانست و با اشاره به نبردهای اخیر گروههای مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: طوفان‌الاقصی نشان داد که مجاهدان فلسطینی قدم به قدم قوت  یافتند و هم در بعد نظامی، عملیاتی، صنعتی و فنی و هم در ابعاد معنوی و دینی رشد کردند و با ترکیب همه این توانایی ها علیه دشمن صهیونیستی دست به عملیات زدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در این عملیات دنیا متعجب شد و دوست و دشمن نیز امتحان شدند و مجبور شدند جایگاه خود را در خصوص موضوع فلسطین روشن کنند.

سردار قاآنی گفت: وقتی عملیات، شروع شد همه جریان‌های مقاومت منطقه پای کار حمایت از فلسطین آمدند و امروز می‌بینیم که یمنی‌ها که ۱۶۵۰ کیلومتر با اسرائیل فاصله دارند، برد موشک‌های خود را تا اسراییل نیز رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کردند حماس حداکثر یک ماه و نیم دوام بیاورد، اما امروز رزمندگان مقاومت در آستانه ماه پنجم این جنگ نابرابر هستند و اگر دشمن خواسته باشد به جنایات خود ادامه دهد، قدرت حماس آنقدر هست که بایستد تا اراده خود را به جهان کفر تحمیل کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: جنایات اسرائیل، مدافعان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد که حتی قطعنامه آتش بس موقت را وتو می‌کنند.

مراسم نهمین سالگرد شهادت شهیدان ابوحامد و فاتح فرمانده و جانشین لشکر فاطمیون شب گذشته(پنجشنبه)10حوت از طرف لشکر فاطمیون با همکاری جبهه جهانی الشباب المقاومه، با حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در شهر مشهد برگزار شد.

شهیدان توسلی و بخشی (ابوحامد و فاتح) از پیشتازان دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام نهم حوت سال 1393 همزمان با ایام فاطمیه در عملیات آزادسازی تل قرین در حومه درعای سوریه و در درگیری با تروریست های تکفیری به مقام والای شهادت رسیدند.

گرامیداشت مقام شهدای لشکر فاطمیون در بهشت زهرا (س) تهران

شهید افغانستانی مدافع حرم، فاتح فاطمیون در نبرد با داعش

نهمین سالگرد شهیدان ابوحامد و فاتح فرمانده و جانشین لشکر فاطمیون در مشهد برگزار شد

کلیدواژه