حوت 14, 1402 15:15 Asia/Kabul
  • رئیس جمهور ایران : امنیت ایران وابسته به هیچ کشوری نیست
    رئیس جمهور ایران : امنیت ایران وابسته به هیچ کشوری نیست

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت، امنیت ایران به هیچ‌ کشوری متکی نیست.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه علوم انتظامی افزود، امنیت امروز ایران برآمده از حضور مردم در صحنه‌های مختلف و برخاسته از آگاهی، بیداری، هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای نظامی و انتظامی است.

رئیسی، کارآزمودگی، شجاعت، آگاهی، مجرب بودن، ایمان به خدا، دلدادگی به انقلاب اسلامی و عشق به مردم و حضور مستمر و بدون لحظه‌ای غفلت در سنگر خدمت را برجسته‌ترین ویژگی‌های نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت، نیروهای مسلح برای ملت مایه افتخار هستند و در دل ملت جای دارند، چرا که در کنار مردم و با مردم‌اند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران توجه به تربیت نیروهای نظامی و انتظامی مجرب و تقویت بنیه دفاعی کشور را از وظایف مهم دولت بر شمرد و افزود، قدرت دفاعی، ثبات اقتصادی و توانایی فرهنگی سه مولفه مهم اقتدار ملی هستند.

رئیسی با بیان اینکه دشمن با همه دشمنی‌هایی که نسبت به ملت ایران انجام داده، می‌داند که امروز همین مردم، مهمترین مؤلفه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد، ملت ایران، آماده در صحنه و مسئولیت‌پذیر است و به خاطر همین حضور، تمامی نقشه‌های دشمن در  ۴۵ سال گذشته نقش بر آب شده است.

چهل و ششمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، امروز(دوشنبه) با حضور «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

رئیسی: ریشه جنایت صهیونیست‌ها در غزه به ۷۵ سال اشغالگری آنها باز می‌گردد

کلیدواژه