حمل 03, 1403 16:15 Asia/Kabul
  • تاکید خطیب جمعه تهران بر تبدیل روز قدس به زلزله سیاسی ضد صهیونیستها
    تاکید خطیب جمعه تهران بر تبدیل روز قدس به زلزله سیاسی ضد صهیونیستها

خطیب نماز جمعه تهران بر تبدیل روز جهانی قدس به عنوان زلزله سیاسی ضد رژیم صهیونیستی و حامیانش تاکید کرد .

به گزارش  رادیو دری، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری با اشاره به جنگ غزه و مقاومت مقتدرانه مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی افزود: امت اسلامی، امسال باید خود را برای یک روز قدس متفاوت آماده کند و روز جهانی قدس امسال باید به یک زلزله سیاسی علیه حیوان‌های انسان‌نمای صهیونیست و حامیان کثیفشان تبدیل شود.

وی  تأکید کرد: دشمنان فلسطین آماده باشند که طوفان‌الاقصی ۲ و ۳ و ۴ سراغ آنها خواهد آمد و دیگر آنها را رها نخواهد کرد و ادامه پیدا می‌کند تا نام نحس رژیم صهیونیستی، از نقشه زیبای فلسطین پاک شود و ارض مبارک و قدس شریف به آزادی کامل برسد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم و مقتدر فلسطین گفت : مسلمانان باید قطع شریان حیاتی این رژیم جعلی را از دولت هایشان مطالبه کنند .

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری همچنین ضمن تاکید بر حمایت از ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون بهترین حمایت‌ها را از مردم فلسطین داشته است و خواهد داشت.

خطیب جمعه تهران همچنین در بخش دیگر سخنانش با اشاره به پیام نوروزی و سخنرانی ابتدای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ساختار تحلیلی رهبر معظم انقلاب اسلامی یک الگو و نمونه برای همه ما مردم و مسوولان است و آن آرمان‌خواهی واقع‌بینانه است؛ یعنی مسیر ما باید به سوی آرمان‌ها تنظیم شود و قله‌ها را ببینیم و از آن نیرو و امید بگیریم. 

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری ادامه داد: رهبر  معظم  انقلاب اسلامی، امسال مطلب را فراتر بردند و جهش تولید را خواستند و برای اینکه این آرمان بزرگ اتفاق بیفتد، مشارکت مردم ایران را خواستند که امیدواریم با همت همه محقق شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.‏

خطیب نماز جمعه تهران: مسئله اول جهان اسلام، مسئله غزه و فلسطین است

خطیب جمعه تهران: فلسطینیان باریکه غزه پیروز هستند

کلیدواژه