حمل 18, 1403 12:11 Asia/Kabul
  • سرگروه عملیاتی داعش در کرج دستگیر شد
    سرگروه عملیاتی داعش در کرج دستگیر شد

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز عضو ارشد و سرتیم عملیاتِ تروریستی داعش را که قصد داشت در عید فطر عملیات تروریستی اجرا کند، در ماهدشت کرج به دام انداخت.

به گزارش رادیو دری؛ سخنگوی پلیس ایران از دستگیری محمد ذاکر مشهور به "رامش" عضوِ ارشد و سرتیمِ عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی  در تشریح جزئیات عملیات بازداشت این تروریست داعشی افزود: با اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری یک شهروند مسوولیت پذیر در شناساییِ تروریست‌ها و تماسِ به موقع او با پلیس ۱۱۰، عضو ارشدِ داعش با هویت "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" و دو نفر دیگر از اعضای این گروهک تروریستی دستگیر شدند.

سخنگوی پلیس ایران اظهار کرد: این افراد در دو عملیاتِ جداگانه در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان دستگیر شدند.

به  گفته سردار سعید منتظرالمهدی این افراد قصد اجرای عملیات انتحاری در عید فطر داشتند.

وی افزود: در این عملیات همچنین ۸ نفر دیگر از همراهان  تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبر‌های تکمیلی در این باره اعلام خواهد شد.

چهاردهم حمل نیز به همت نیروهای وزارت اطلاعات ایران، دو تن از اعضای داعش خراسان که قصد داشتند به حرم حضرت معصومه (س) وارد شوند، در همان ابتدای ورود شناسایی و بازداشت شدند.

وزارت اطلاعات ایران برای دستگیری یک تروریست داعشی از مردم کمک خواست

بازداشت دو عضو گروه تروریستی داعش خراسان در حرم حضرت معصومه(س)

کلیدواژه