حمل 22, 1403 18:23 Asia/Kabul
  • رئیسی: قطع روابط کشورهای اسلامی با صهیونیست‌ها، عامل بازدارنده جنایات این رژیم است
    رئیسی: قطع روابط کشورهای اسلامی با صهیونیست‌ها، عامل بازدارنده جنایات این رژیم است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را موثرترین عامل بازدارنده از جنایات آنها دانست.

به گزارش رادیو دری؛ «سید ابراهیم رئیسی» امروز چهارشنبه در پاسخ به تماس تلفنی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه، ضمن تشکر از مواضع ترکیه در محکومیت حمله جنایت‌بار رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و با تاکید بر اینکه این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند گفت: موثرترین عامل بازدارنده در برابر جنایات صهیونیست‌ها در غزه، قطع روابط اقتصادی و سیاسی کشورهای اسلامی با این رژیم است.

وی افزود: امروز حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی و بی‌عملی سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه باعث رسوایی بیش از پیش این کشورها و سازمان‌ها شده است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه نیز در این مکالمه تلفنی بار دیگر حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و با اشاره به ماهیت جنایتکار رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز منزوی‌تر و منفورتر از هر زمانی است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر 2023 با حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات اسرائیل، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی این رژیم نامشروع شده است. 

شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته به  33 هزار و 482 نفر رسیده است.

رئیسی: رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست

رئیسی: صهیونیست‌ها هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید

کلیدواژه