حمل 26, 1403 12:26 Asia/Kabul
  • هشدار فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی
    هشدار فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی

فرمانده کل سپاه ایران تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، دارایی‌ها، شخصیت‌ها و به شهروندان ما حمله کند ما از مبدأ جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

به گزارش رادیو دری، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران ایران امروز (یکشنبه، 26 حمل) با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات وعده صادق با رمز «یا رسول‌الله» صورت گرفت، گفت: تصمیم گرفتیم که یک معادله جدید بسازیم و آن این است که منبعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای به منافع، دارایی‌ها، شخصیت‌ها و به شهروندان ما حمله کند، ما از مبدأ جمهوری اسلامی ایران او را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، دفاع عمیق و چند لایه ای را در حریم هوایی فلسطین اشغالی ایجاد کرده بود که عبور از این سیستم چند لایه و پیشرفته کاری بسیار سخت و مستلزم این بود که نبوغی در طراحی در این حمله داشته باشیم. دهها فروند پهپاد، کروز و موشک بالستیک توانستند این لایه های به ظاهر عمیق دفاعی را درهم بشکند و اهداف ما را در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت ها کامل نیست، اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

وی گفت: مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغالگر رژیم صهیونیستی و آمریکا تا این لحظه بهتر از ما اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده و متوجه شده اند.

طلاعیه سپاه پاسداران درپی حملات تلافی جویانه ایران ضد اسرائیل

واکنش رسانه‌های خارجی به حملات پهپادی و موشکی ایران ضد اسرائیل

قالیباف:هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ شدید به منشا تهدیدات را درپی خواهد داشت

وزیر دفاع ایران: هر کشوری حریم هوایی خود را برای حمله به ایران باز کند پاسخ قاطع دریافت خواهد کرد

گفت وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو در پی عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل

سرلشکر باقری: حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی موفقیت آمیز بود

کلیدواژه