حمل 28, 1403 09:55 Asia/Kabul
  • هشدار ایران به متجاوزان؛هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
    هشدار ایران به متجاوزان؛هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران با هشدار به متجاوزان، به آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان یادآوری کرد از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارند.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در واکنش به حمایت برخی سران کشورهای غربی از رژیم نسل کش اسرائیل، به سران کشورهای آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان یادآوری کرد دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارند.

سردار شکارچی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیست اما اگر کسی از خطوط  قرمز ایران عبور کند  قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، پاسخ قاطع خواهد داد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ایران به کشور‌های آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان توصیه کرد به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران، عاقل باشید و از رژیم نامشروع و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

رژیم صهیونیستی 13حمل در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران عنوان و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد.

 در همین راستا، بامداد یکشنبه 26 حمل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

رسانه های وابسته به رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکا تلاش می کنند حجم تخریب ها و آسیب‌های وارده به سرزمین اشغالی را کمرنگ نشان دهند، اما تصاویر رسیده از اصابت موشک‌ها و پهپادها به مراکز مهم نظامی رژیم نسل کش صهیونیستی حکایت دارد.

امیرعبداللهیان خطاب به گوترش: قادر بودیم عملیات نظامی را در شعاع گسترده‌تری انجام دهیم

کلیدواژه