ثور 04, 1403 16:17 Asia/Kabul
  • رئیسی: اسرائیل دست از پا خطا کند چیزی از او باقی نخواهد ماند
    رئیسی: اسرائیل دست از پا خطا کند چیزی از او باقی نخواهد ماند

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در دیدار نخبگان ایالت پنجاب پاکستان گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کرده و به خاک مقدس ایران تعرضی کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» روز سه‌شنبه در دومین روز از سفر به پاکستان، با حضور در دانشگاه "جی‌سی‌یو" لاهور و در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب افزود: ملت بزرگ ایران رژیم صهیونیستی را برای جنایت در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در سوریه که برخلاف همه قوانین بین‌المللی و کنوانسیون‌ها و منشور ملل متحد بود، تنبیه کرد و اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند، دیگر چیزی از این رژیم باقی نخواهد ماند.

وی ادعای غربی‌ها در دفاع از حقوق بشر را نیز مانند ادعای حمایت از آزادی اندیشه آنها دور از حقیقت دانست و اضافه کرد: حمایت آمریکا و غرب از کشته و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی در باریکه غزه، بیانگر این واقعیت است که امروز بزرگترین ناقضان حقوق انسان، آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند و ادعای آنها در دفاع از حقوق بشر  نیز پوچ است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با ابراز خرسندی از حضور در شهر تاریخی، فرهنگی و زیبای لاهور، روابط دو کشور را فراتر از همسایگی، روابط دینی، فرهنگی، تمدنی و قلبی دانست که باعث پیوندی ناگسستنی بین دو ملت شده است.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری پاکستان روز گذشته در صدر هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی برای سفر ۳ روزه وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد.

رژیم صهیونیستی دوشنبه، اول آوریل 2024 در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران عنوان و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد. 
در پی این رویدادها، بامداد روز یکشنبه (14 آوریل 2024) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با "عملیات تنبیهی وعده صادق" و شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، این رژیم متجاوز را تنبیه کرد.

آمریکا در حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران باید پاسخگو باشد

عملیات «وعده صادق»؛ نمایش هماهنگی موفق دستگاه دیپلماسی و نیروهای مسلح ایران

کلیدواژه