حمل 29, 1403 11:03 Asia/Kabul

رئیس جمهوری اسلامی ایران، عملیات وعده صادق را اقدامی محدود و تنبیهی ضد رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اگر کوچک ترین تعرضی از این رژیم به خاک ایران انجام شود برخورد سهمگین و شدید با آن خواهد شد.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران صبح امروز چهارشنبه در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ارتش گفت: ارتش در کنار ملت ایران قرار گرفته و برای دفاع از وطن و تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی کاملا آماده است.

رئیسی گفت: بعد طوفان الاقصای فلسطینیان ضد رژیم صهیونیستی، وعده صادق هیمنه این رژیم را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آنها، تار عنکبوتی است.

وی افزود: سپاه و ارتش اقتدار آفریدند و کاری کردند که به فرموده فرمانده کل قوا، رژیم صهیونیستی تنبیه شد.

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود؛ اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می دیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند.

رئیسی تأکید کرد که از ابتدا قرار بود اقدام نظامی ایران، تنبیهی برای رژیم صهیونیستی و علیه مراکزی باشد که از آنجا ضد ایران اقدام شده بود.

رئیس جمهوری اسلامی ایران شکست رژیم صهیونیستی را شکست اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و راهبردی دانست و گفت: در ادبیات آمریکایی‌ها سخن از گزینه نظامی روی میز نیست و این به خاطر اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

رئیسی، نیروهای نظامی ایران را امنیت ساز، صلح آفرین، موجب اقتدار برای منطقه و کاملا قابل اتکا خواند و خطاب به کشورهای منطقه گفت: به جای ارتباط با رژیم صهیونیستی به داشته‌های خود و نیروهای مسلمان و ارتش و سپاه ایران اتکا کنید و نیازی به نیروهای بیگانه در منطقه نیست.

با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 هجری شمسی، ارتش ایران تولدی نو یافت و 29 فروردین/حمل در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

رئیس جمهوری ایران: ابتکارات دلاورانه یمن معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم می‌زند

کلیدواژه